راه اندازی نخستین واحد تولیدی چیپس میوه و سبزیجات خشک اصفهان

بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی
آوریل 29, 2020
بازدید مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان
جولای 27, 2020
بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی
آوریل 29, 2020
بازدید مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان
جولای 27, 2020

راه‌اندازی واحد تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک میوس

به گزارش خبرنگارایمنا، در روز 25 خرداد 99 کارخانه تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک میوس با دستان شهردار محترم اصفهان، جناب آقای قدرت‌الله نوروزی، افتتاح شد.

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی نخستین واحد تولیدی چیپس، میوه و سبزیجات خشک اصفهان تصریح کرد: در این مجموعه خشک کردن میوه‌ها انجام می‌شود که می‌تواند در حوزه‌هایی همچون کشاورزی و اقتصادی اثرات مهمی داشته باشد چنانکه از خشک شده میوه‌هایی می‌توان استفاده کرد که در مواقعی از سال نوع تازه آن وجود ندارد و چرخه جدیدی برای تولید و حمایت از باغداران و کشاورزان ایجاد کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه باعث حرکت جدیدی در عرصه اشتغالزایی و تأمین کالاهای کاملاً بهداشتی است.

نوروزی افزود: این اقدام با حمایت و ایده‌پردازی شرکت‌های دانش بنیان اتفاق افتاده و باعث خشنودی است که جوانان در این عرصه‌ها حضور یافته‌اند.

شرکت دانش بنیان رویشگر مفتخر است با ارائه خشک‌کن‌های کم مصرف و همچنین تجهیزات تکمیلی در زمینه خط تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک توانسته است در این مسیر همراه شرکت میوس بوده و این دو شرکت با شروع این همکاری قدم بزرگی در راستای جلوگیری از ضایعات میوه و تبدیل آن به ارزش افزوده برداشته اند.

با حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی می توان کمک شایانی به کشاورزان و باغداران عزیز این مرز و بوم نموده و همچنین باعث ارزش آفرینی برای زحمات این عزیزان شویم