بازدید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)

بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی
ژانویه 4, 2020
سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان
فوریه 22, 2020
بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی
ژانویه 4, 2020
سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان
فوریه 22, 2020

بازدید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ، جناب آقای محمدرضا متین‌پور ، به همراه معاون اشتغال و خودکفایی این کمیته جناب آقای محمدرضا کیانی از شرکت رویشگر و توانایی های این شرکت در راستای ایجاد اشتغال و کمک به خودکفایی نیازمندان تحت پوشش این کمیته، بازدید به عمل آورد.

مدیر عامل شرکت رویشگر ، مهندس محسن کریمیان، توضیحاتی در خصوص محصولات این شرکت و آمادگی شرکت جهت همکاری لازم در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان اصفهان را ارائه نمودند که مورد توجه آن هیات قرار گرفت.

یکی از محصولات شرکت رویشگر که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت خشک کن های فوق کم مصرف رویشگر بود که یکی از راه های اصلی در راستای کمک به افراد تحت پوشش بوده و با بهره‌گیری از خط تولید محصولات خشک نظیر میوه خشک و سبزیجات خشک می توان از دور ریز محصولات کشاورزی جلوگیری و آنها را تبدیل به ارزش افزوده نمود. در خلال همین بازدید نمونه از محصولات خشک بررسی گردید.

همچنین در طی این بازدید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، آمادگی خود را جهت شروع یک همکاری دو طرفه اعلام نموده و تاریخ جلسه فوری برای شروع را مقرر نمودند. متین‌پور اضافه کرد ما به دنبال فعالیتهای مطلوب و پربازده برای افراد تحت پوشش هستیم، لذا استفاده از دستگاه‌های خشک‌کن با کیفیت جهت ایجاد محصولات با کیفیت و کمک به تسهیل فروش محصولات تولیدی توسط نیازمندان تحت پوشش، را جز اولین اهداف خود قرار داده‌ایم.