بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان
فوریه 22, 2020
راه اندازی نخستین واحد تولیدی چیپس میوه و سبزیجات خشک اصفهان
ژوئن 14, 2020
سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان
فوریه 22, 2020
راه اندازی نخستین واحد تولیدی چیپس میوه و سبزیجات خشک اصفهان
ژوئن 14, 2020

بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

. دکتر مهدی طغیانی، نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شرکت رویشگر دیدن کرد و در جریان فعالیت‌های این شرکت و دستاوردهای آن قرار گرفت

مدیر عامل شرکت رویشگر ، مهندس محسن کریمیان، پس از معرفی محصولات شرکت رویشگر و اشاره به آن که تمرکز محصولات بر آن است که با کمک به بخش کشاورزی و دامداری از طریق کاهش هزینه‌ای تولید و انرژی مصرفی در این صنایع و جلوگیری از تولید ضایعات و تبدیل آن به ارزش افزوده، امادگی کامل خود را برای همکاری و مکمهای بیشتر در این راستا اعلام نمود.

شایان ذکر است با اشاره به نمونه ای از پیشنهاد ارائه شده از طرف این شرکت جهت تولید خوراک دام در سال گذشته و عدم همکاری لازم و مشکلات موجود در این مسیر،از نماینده منتخب مردم اصفهان خواستار تسهیل این مسیر شد.

دکتر مهدی طغیانی با تاکید بر هدفمند بودن محصولات شرکت رویشگر در جهت رشد اقتصادی هوشمند کشور و همچنین اهمیت محصولات دانش‌بنیان در این مسیر، مرتع نمودن مشکلات همکاری با ارگان‌های دولتی را راهکار این موضوع دانست.

در ادامه بازدید دکتر طغیانی از شهرک علمی و تحقیقاتی، به گزارش روابط عمومی شهرک rolex daytona 116598 de los hombres 40mm pulsera de ostras automatico علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر جعفر قیصری، با تاکید بر اهمیت سرمایه‎گذاری در اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های فناور گفت: قطعا توسعه این زیرساخت‌ها و حمایت از فناوران می‌تواند بسیاری از معضلات کشور را رفع کند.

نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز با مثبت خواندن حرکت کشور به سمت دانش محور شدن، اظهار کرد: لازم است ترویج و فرهنگ‌سازی این حرکت در سطح ملی گسترش یابد. دکتر مهدی طغیانی افزود: می‌توان از اعتبارات ملی و استانی در جهت افزایش حمایت‌ از مراکز علمی و فناوری در جهت رشد اینگونه مراکز استفاده کرد.