سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان

بازدید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)
ژانویه 11, 2020
بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی
آوریل 29, 2020
بازدید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)
ژانویه 11, 2020
بازدید نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی
آوریل 29, 2020

سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان

آئین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استانی و تقدیر از کارآفرینان نمونه سال 98 با حضور جمعی از مقامات استانی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

شرکت دانش‌بنیان احیاگران قلب صنعت آسیا (رویشگر) در این دوره به عنوان کارآفرین برتر سال معرفی و مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت.

محسن نیرومند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: استعدادهای سرشار و ظرفیت های بالای مدیریت و نوآوری در کشور یکی از مهمترین سرمایه های ملی است و هر چه بیشتر بهره برداری گردد نقصان نمی پذیرد و حتی بر کمیت و کیفیت این موهبت الهی افزوده می شود. این جشنواره با اعتقاد بر اینکه باورها و ارزش های هر جامعه ای ریشه در رفتار آن جامعه دارد تلاش می کند کارآفرینان را به عنوان بزرگان و الگوهای جامعه به عموم مردم و به خصوص جوانان عزیز کشور معرفی نماید.

وی افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری جوانان و تحصیل کرده ها در کشور و منسوخ شدن روش های سنتی اشتغال آفرینی، توجه به توسعه کارآفرینی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. البته کارآفرینی الزاما اشتغال آفرینی نیست بلکه می تواند با تولید ثروت موجب ایجاد اشتغال شود. از سال 85 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه کارآفرینی اقدامات بسیاری را انجام داده که مهمترین آن تاسیس اداره کل توسعه کارآفرینی بوده است.