آشنایی با دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی اتوماتیک عملیات بسته بندی انواع محصولات خوراکی شامل حبوبات ، خشکبار ، قهوه و انواع مواد گرانولی و پودری و … را انجام می دهند. دستگاه های بسته بندی بنا به کاربرد و استفاده های گوناگون، به انواع مختلفی تقسیم می شود. ماشین آلات بسته بندی به دلیل فواید بسیار زیادی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند و در انواع خانگی و کارخانه ای تولید می شود.

کیفیت بسته بندی بسیار مهم است

با توجه به اینکه یک کسب و کار تمام توان خود را برای تولید محصول با کیفیت به کار می گیرد، حال لازم است که به کمک بسته بندی مطلوب کیفیت محصول نیز نمایش داده شود. بسیاری از افراد در زمان خرید یک محصول، توجه ویژه‌ای به بسته بندی آن محصول دارند که از نظر، زیبایی و کیفیت مناسبی دارد یا خیر، حتی عامه خریداران بر اساس جلب نظر آن از طریق بسته بندی است که یک محصول را خرید می کنند و آن محصول را نسبت به سایر محصولات ترجیح میدهند. بنابراین، بسته بندی خوب میتواند به برند شدن شرکت ها کمک بسیار زیادی داشته باشد. زیرا بسیاری از برند ها با توجه به بسته بندی زیبا و کیفیت بالا در میان مردم جا افتاده اند. همچنین بسته بندی با کیفیت و زیبا نشان از آن دارند که محصول با ارزشی را در خود جای داده است.

اهداف بسته بندی

  1. با کمک بسته بندی کردن محصول با دستگاه بسته بندی می توان محصول را در برابر هرگونه آسیب فیزیکی (همچنینی با توجه به نوع بسته بندی) و شیمیایی، حفظ و نگهداری نمود.
  2. با بسته بندی محصول می توان کمک بزرگی به انبارداری وتوزیع و فعالیت های مربوط به آن مانند جابجایی، شمارش و نگهداری نمود.
  3. همانطور که گفتیم با بسته بندی محصول بوسیله دستگاه بسته بندی مرغوب می توان به شناساندن آن کالا در بازار و در میان مردم سرعت بخشید.
  4. برای ایجاد ارتباط با مشتری از روش های مختلفی برای فروش استفاده می شود و موفقیت هر کالا در فروش نیاز به بسته بندی مطلوب و ظاهری زیبا دارد.
  5. در نهایت هدف اصلی آن است که بتوان نام و برند شرکت را در ذهن بازار نهادینه کنیم.

چگونه بسته بندی کنیم

برای بسته بندی باید ابتدا نوع بسته بندی را با توجه به محصول انتخاب کنیم و بعد از آن به انتخاب دستگاه بسته بندی بپردارزیم. دستگاه های بسته بندی می توانند در انواع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی باشند. حتی یک دستگاه بسته بندی می تواند یک خط تولید کامل باشد. برای انتخاب نوع دستگاه بهتر است با مشاوران رویشگر تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

• برق مصرفی این دستگاه ها برق سه فاز است که در صورت درخواست مشتری قابلیت سفارشی سازی به صورت تک فاز را دارد.
• دقت توزین دستگاه های بسته بندی رویشگر تا 95 درصد است.
• جنس ورق استفاده شده در قسمتی که با مواد غذایی در تماس است استیل است..

دستگاه بسته بندی رویشگر را مشاهده کنید

 

 

بخوانید

دانستنی هایی در مسیر تولید محصولات خشک